Saturday 30 April 2011

3 Buku Pilihan Bulan Ini dari StormReaders!


101 Doa Para Nabi & Rasul dalam al-Quran

Penulis        :  Ustaz Haji Zahazan Mohamed
HARGA     :  RM 19.90

Modul untuk kegunaan harian pelajar dan remaja menghafal doa dan mengamalkan adab-adab seharian. Untuk menjadi cemerlang seseorang harus melakukan lebih usaha. Orang yang banyak membaca, ilmu pengetahuannya bertambah. Orang yang banyak menghafal doa pula akan menjernihkan hati serta menaruh keyakinan yang tinggi kepada Allah s.w.t. Adab harian pula akan menjadi rutin apabila selalu diamalkan.



Kaedah Mendidik Isteri & Anak
Penulis:      Ust Abdul Rahman Mohamed
HARGA:   RM17.00
 
Buku Kaedah Mendidik Isteri dan Anak: Antara Galakan dan Larangan Memukul dalam Islam ini menyingkap masalah kegagalan pendidikan dan pentarbiyahan yang melanda umat Islam kini. Kegagalan ini melahirkan generasi yang semakin liar. Adakah pendidikan melalui kaedah berlembut dan 'memberi muka' menjadi punca segala kegagalan ini? Atau sudah hilangkah amalan pendidikan tegas dalam masyarakat kini? Bacalah buku ini untuk mendapatkan kepastian dan jawapannya... 
 

Nota Hati Seorang Lelaki
 
Penulis    : Pahrol Mohd Juoi
HARGA : RM 20.00

Buku ini meluahkan isi hati seorang lelaki yang sangat wajar dibaca oleh mereka yang bergelar isteri, adik, anak, pelajar dan ibubapa kepada mereka yang bergelar LELAKI. Ia menyelami perasaan dan jiwa seorang lelaki menurut perspektif rumah tangga, pendidikan, moral, ekonomi, politik dan lain-lain "gelanggang" juang mereka. Ia ditampilkan dalam bentuk yang sangat santai tetapi mengandungi maksud yang sangat mendalam. Di sebalik setiap kisah ada mesej penting yang sangat relevan dan signifikan.

Selain itu, buku ini juga memberi panduan untuk beramal di samping menyediakan doa-doa tertentu seperti doa murah rezeki, doa untuk ketenteraman dan kesejahteraan jiwa, doa ketika berhadapan dengan berita sedih serta ketika menghadapi ujian dan kesusahan termasuk mendoakan orang yang ditimpa musibah atau sakit. Untuk kebahagiaan rumah tangga pula disediakan doa untuk suami isteri, doa aktiviti harian, tolak bala dan lain-lain doa mohon keselamatan. Buku ini harus dimiliki oleh semua golongan dari semua peringkat masyarakat.
 

Mulakan perniagaan menjual buku-buku agama, motivasi, ilmiah dan novel  dari rumah! Sertai sebagai Rakan Pengedar StormReaders2U, dan anda juga akan mempunyai e-store anda sendiri untuk menjana pendapatan tambahan melalui Internet.
 
Kini, ramai yang telah berjaya memperolehi pendapatan tambahan setiap minggu sebagai Rakan Pengedar StormReaders2U.  StormReaders adalah perniagaan berangkaian 100% menurut syariah. Adakah anda berminat? Klik di sini untuk ketahui maklumat lanjut bagaimana ANDA JUGA boleh menambahkan pendapatan daripada rumah atau hubungi saya Zainab di talian 019-2213221 atau email ke zainab.abdullah@yahoo.com untuk maklumat lanjut.


69A Second Floor, Jalan SS 21/37, SS21 Damansara Utama, 47400 Petaling Jaya

No comments:

Post a Comment