Friday 9 May 2014

URGENT SALE: Kuantan - Duplex Office Level 2 & 3 at Sri Kuantan Square

Dear Rens,

Need to sell URGENTLY.

My client would like to sell 2 units Duplex Office, Level 2 & 3 at Sri Kuantan Square.Currently, it is been tenanted and have been renovated to be used as a Health Spa.

Sri Kuantan is located within the town vicinity and is easily accessible to many hotels and other commercial hubs. Near to MS Garden Hotel. 

Each floor space (Level 2 & 3 linked together) is approximately 3200sq.ft. For two units the total square foot are about 6400 sq.ft. 

Leasehold and is good for investment.

Please call me.

--
Contact:
ROBIN TAY
012 238 2389
Metro Homes Cheras
43-3 Jalan Dwitasik 1, Dataran Dwitasik
Bandar Tasik Permaisuri
56100 Kuala Lumpur
T - 03 9173 8033
F - 03 9173 6033

1 comment:

  1. Salam, saya nak tanya..saya ada membeli rumah di kawasan perumahan baru di Balok, Kuantan dengan harga RM190,000..Rumah masih dalam pembinaan(anggaran rumah adalah dalam 80% siap…) tetapi saya berminat untuk membeli rumah lain..Bagaimana ye? Bolehkah rumah ni dijual? Dan boleh kah saya menggunakan loan yang sama tanpa saya perlu memohon loan baru?

    ReplyDelete