Tuesday 5 July 2011

Pertama kali (dan TERAKHIR) Prelude Revolusi: Formula Facebook akan diadakan di Ipoh, Perak!


Khas bagi warga Perak yang ingin tahu cara menjana pendapatan serta melipatgandakan keuntungan apa sahaja perniagaan anda menggunakan media sosial Facebook, dijemput untuk hadiri FORMULA FACEBOOK bersama Irfan Khairi.

Revolusi Prelude, Formula Facebook
Speaker: Irfan Khairi
Tempat: Ritz Garden, Ipoh
88 Jalan Yang Kalsom 
Tarikh: Khamis 7hb Julai 2011
Masa: 8.00 mlm - 10.30 mlm
Masuk: Percuma
Klik di sini untuk menempah tempat
Sempena acara gilang gemilang "Revolusi Media Sosial" pada Oktober 15hb, suka dimaklumkan Road Tour "Revolusi Prelude: Formula Facebook" bersama Irfan Khairi. Formula Facebook akan mendedahkan beberapa kaedah mudah dan praktikal bagaimana anda boleh menjana pendapatan menggunakan Facebook.
Sesi ini ditaja sepenuhnya dan 100% PERCUMA. Terbaik untuk usahawan dan bakal-bakal usahawan yang ingin mengetahui kaedah menggandakan pendapatan perniagaan melalui media Sosial seperti Facebook. 

 
 


Tip pilihan: Senarai "JANGAN LAKUKAN"
todo.jpg
Seringkali dalam pengurusan masa, kita sering tekankan untuk menyediakan  senarai apa yang kita perlu buat. kata mat salleh, "To Do List!". Iaitu senarai segala kerja-kerja kita yang perlu kita buat- dan apabila kita selesai tugasan tersebut, kita akan pangkahkannya dari senarai kita.
Satu konsep yang baru dan juga memberi kesan yang amat mendalam adalah lawan kepada "To Do List!". Pernah kah anda mencuba "Stop Doing List!"?
Stop Doing List adalah senarai apa yang anda perlu berhenti melakukan. Mungkin anda mempunyai tabiat buang masa seperti menonton TV rancangan yang tidak penting, melepak, merempit (harapnya tidak!), atau apa sahaja rutin yang membuang masa, bina satu senarai baru iaitu "Stop Doing List!"
Senaraikan segala tabiat membuang masa anda. Apabila anda menyenaraikannya, ia akan memberi kesan psikologi kepada anda dan kesedaran untuk anda hindarkan tabiat-tabiat membuang masa ini.
Cuba lah! Ianya adalah lebih penting menyedari apa yang membuangkan masa anda untuk mengoptimakan masa anda yang sedia terhad! :)


PENGUMUMAN: Berita baik. Tahun ini acara satu hari gilang gemilang Revolusi Media Sosial akan diadakan di 3 lokasi terpilih - KUALA LUMPUR, JOHOR BAHRU dan KOTA KINABALU. Pendaftaran kini telah dibuka!
Acara 1-hari Irfan Khairi 'Live': Revolusi Media Sosial direka khas bagi anda, pengguna laman-laman sosial untuk menjana pendapatan melalui kaedah perniagaan Internet.
Sama ada anda memiliki perniagaan, ataupun anda belum lagi memiliki perniagaan, Revolusi Media Sosial akan mendedahkan kaedah bagaimana anda boleh menjana pendapatan 100% daripada laman web sosial popular di dunia seperti Facebook, YouTube, Blog, Twitter dan lain-lain...
REVOLUSI MEDIA SOSIAL kini dijalankan di KUALA LUMPUR, JOHOR BAHRU dan KOTA KINABALU!

KUALA LUMPUR
KLCC Convention Center
15hb Oktober 2011
9.00 pagi - 6.00 petang
KLIK DI SINI

JOHOR BAHRU
Persada Johor
22hb Oktober 2011
9.00 pagi - 6.00 petang
KLIK DI SINI


KOTA KINABALU
Sutera Harbour Resort
29hb Oktober 2011
9.00 pagi - 6.00 petang
KLIK DI SINI


16-2, Jalan PJU 7/16
, Mutiara Damansara, 47800 PJ 

No comments:

Post a Comment